Shuttalulluh! :D

ilövemynewsmilisandmyheader ^^


som de flesta säkert märkt så har jag gjort lite ändringar i bloggen. Men det är nog klart nu.
idag så va jag i skolan (ovanligt?). Hände väl inte så mycket. Vi går ju bara till runt två om dagarna nu. På morgonen kollade vi på Spanglish med båda spanska grupperna. Kommer se klart den på fredag. Chill!
Senså hade vi matte. Det gick ganska fort. Kanella och jag satt och småpratade och busade lite med gustav och oskar :)
hihi, efter det vart det lunch och jag åt typ pasta. Funderar på att bli vegetarian igen..?
Jao, sista lektionen va idrott och eftersom jag glömt mina kläder satt jag och glodde. Eller typ asgarvade.. Idrotten idag var mycket underhållande.. :D
Haha, men iaf. Efter skolan drog jag och Nella och mötte Majja! Vi va på maxi ett tag innan vi drog till kanella och sen vidare in till stan. Där gick vi runt, åt och massa sånt och runt 18:00 (?!) kom Emil, Micke och Jonte. Mer behöver jag inte säga :P
Majja och jag drog iaf hem och nu sitter jag här och ska springa ner i duschen!
//chris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0