Pixi

christinaa' säger (17:09):
*talk with me baby (L)
majja' säger (17:10):
*jag pratade en massaaaa med carro igår "/ & jag vet fan inte ... åhh :
*:'( <<
majja' säger (17:12):
*jag vill kunna lita på henne, men senast jag gjorde de så blev allt bara fucked up :'(
*& jag blev sårad. . . igen :( <<<<<<<<<<
christinaa' säger (17:16):
*aah jo <<
majja' säger (17:16):
*jag ska troligtvis på hennes tjejkväll ikv. men åååhh :(:(:(
*jag vet fan inte vad jag ska göra :'(
*<<
christinaa' säger (17:17):
*fattart <<
majja' säger (17:19):
*vad ska jag göra  ? "/ <<
christinaa' säger (17:19):
*duvet att jag och carro inte gillar varann så det är upp till dig <<
majja' säger (17:19):
*asso, åååh. hon vill inte vara ovänn med dig längre!
*hon har sagt  de & hon MENAR de!
*<<
christinaa' säger (17:20):
*verkligen majja? tror du det själv? tror du verkligen inte hon bara gör det här för att jäwlas med mig? tror du inte det?
majja' säger (17:20):
*nej, de tror jag inte !
*på riktigt!
christinaa' säger (17:21):
*då är jag lessen att behöva säga det majja men fan va lättlurad du är..
christinaa' säger (17:22):
*har inte jag berättat?
majja' säger (17:22):
*berätta då!
*hon menade de ju igår iaf!
christinaa' säger (17:24):
*hon har gjort såhär varje gång majja, VARJE gång. Jag och hon va ju bv, hon hittade klara, jag accepterade det. men helt plötsligt var jag bort glömd. sen blev jag och ebba rimsäter sjukt tajta. hon tog ebba ifrån mig. men som tur var fanns maria där förmig. henne har inte carro tagit för hon har haft maria ifrån början. nu majja, nu är det tydligen din tur..
majja' säger (17:25):
*asso chris snälla. hon kommer ALDRIG kunna ta mig ifrån dig!
*ALDRIG!
*hon vill inte vara bästabästabästavän igen, utan vän. inget mer!
*hon vill inte att ni ska bråka för de kommer inte funka då!
christinaa' säger (17:26):
*jag har försökt, och jag försökte för din skull men jag fick fan inget tillbaka.
majja' säger (17:26):
*tack!<<
majja' säger (17:27):
*jag vill inte förlora dig & om att jag blir vän med carro betyder att jag gör de kommer jag glömma henne lika snabbt som jag lärt känna henne!
*<<
*du betyder verkligen allt för mig & jag ger fan inte upp mer än 9 års vänskap för NGN!
christinaa' säger (17:27):
*jag orkar inte ta detta nu.. fan inte efter idag
majja' säger (17:28):
*förlåt!
*jag menade inte att göra dig ledsen, arg ?
majja' säger (17:38):
*är du arg eller ngt nu ? :( <<
Ni måste erkänna att tjejen är fin?
Detta är Pixi då. Tror seriöst hon heter det! :O
Hennes gamla blogg, vet inte vad den nya heter :(
Men det var inte det jag skulle säga.
Vid 7 kommer johanna hit! :D
happyface! Vi ska slagga och ha jättemys!
Har inte hört något ifrån *****, är vi förvånade?
neeh, för typ varje gång vi ska va så får man aldrig tag på människan.. hmm?
Haha, about that, medans jag ändå skriver om det!


Vid maten..

Lasse: Var har du *****?
Jag: Han har inte hört av sig
Lasse: Haha! Dissen!
Jag: O.o'
Mamma: Han kanske är rädd för dig?
Jag: HAHAHAHAH x'D

Tänkte på gårdagen.. ^^

Kommentarer
Postat av: Pixi

Haha, tack antar jag xD Det är den bloggen jag har fortfarande, men min nya kommer stå där när jag bytt ;) Och ja, jag heter Pixi på riktigt, haha. Ha det bra ! :D

2010-03-21 @ 10:51:54
URL: http://pixi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0