Klaras minifest

Igår hade Klara minifest hemma hos sig ^^
Jag var där typ 3 timmar tidigare med Gustav, vi snackade mest och gick igenom klaras gaderob och så.
Senså när alla gäster kom så drog gustav, men det var massa som fyllde hans plats.
vi åt pizza och snackade en massa. 10 minuter innan Earth Hour släcktes ner så gick vi ut för att kolla när stan släktes, fast att det duggade. Det var inget vi borde gjort för när vi stod under Lindötunnlen så började pissregna och vi skulle springa hem i våra fina kläder. Mitt hår var inte det härligaste när vi kom hem, hade nämligen ingen luva. Och nu när jag har släppt ut håret är det värsta lockarna och fortfarande inte torrt. Seegt.
Sista tiden hos klara kollade vi på film och snackade. Vi eldade även godis och cheeseballs. Mumma!
Har tyvärr inga bilder men jag länkar eller ber folk skicka så fort som möjligt!

Nu måste jag skynda mig att platta alla lockar för att hinna med bussen till ebba!
//chris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0