Idag så är det såva..

att ELISABETH FYLLER 14 ÅR! :D:D:D
grattis ifrån mig :)
vaknade för typ ½ timme eller 45 minuter sen. Lite trött fortfarande så jag ska kolla klart på 10 things i hate about you och så ska jag ladda hem Step up.
Om ebba inte ringer så får det välla bli att bara sitta hemma och kolla på film, kanske träna men annars blirre att bara sitta hemma.
Gårdagen va ganska härlig faktist. På morgonen redovisade vi våra OS-arbeten och det gick väl bra. Efter det så hade vi debatt (!?) och det var väl roligt. Schenschå hade vi typ lunch och efter det så gick vi till Arena och där hade vi "OS" grenar typ. Eller ni fattar. Det gick väl oxå ganska bra, hade skitkul emellan åt. Haha! Sen så gick jag ju med Johanna och fika. Mummsigt :)
haha, men iaf. Sen på kvällen drog mamita och lasse till momo och mofa och då kom ****** hit och det var väl mysigt ett tag. Mer behöver jag inte ta upp.
underbar film! ♥
hothothot! ♥



//chris

Kommentarer
Postat av: elisabeth!

taack :D <3

2010-03-06 @ 15:17:04
URL: http://eeliisaabeth.blogg.se/
Postat av: erica

ååhh, älskar step up =D<333

2010-03-07 @ 12:00:08
URL: http://neestor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0