eldpoi

idag så gick jag upp för att fixa mig. Gjorde det på 20 minuter, stolt*
på morgonen hade jag utvecklingssamtal. det gick bra faktist ^^
sen iaf så va det språk och vi kollade klart på Spanglish. världens desperataste film!
sen va det lunch, tog de vegetariska och det va gott!
efter lunchen tog jag sällskap med johanna och nicki till jenny nyström. Där så gick vi runt i lite lokaler och fick veta mer om skolan och så. Verkar riktigt bra faktist!
När vi slutat drog jag och Klarren till stan, åt och gick runt lite innan vi sjöng. Vi sänkte sången så den passa min basröst ;p
efter det powerwalkade jag till ebben för att hämta maria. vi hade det trevlig, vi typ fikade. gottit.
vi gick runt och testade lite saker på biiikbook och så innan jag drog till nycirkusen.
Väl där så skulle vi eldpoia. Sjukt kul! :D
fick värsta energikicken efter så jag hoppa runt och öva lite på massa saker.
sen kom lasse och hämta mig så nu sitter jag här och ska fixa lite i rummet.
pallar inte blogga mer sen.
kan tänka mig att jag inte var lika duktigt men detta är iaf eldpoi



♥  //chris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0