Dagen

Dagen har varit mysig! Den har då tillbringats med Mia och Andersson :)
Mia och jag kollade på P.S i love you och den var hemsk att ta sig igenom. Grät hela tin, känslig som man är...
Men det var mysigt!
Majja drog för typ 10 minuter sen kanske. Kände att vi behövde prata och hon går ändå förbi här så hon stanna ett tag. Trore både Elias, Filip och Oskar ringde under de 40 minuter jag och Majja spenderade.. Populära? Nejnej! ;)
Imon varre meningen att jag och Filip skulle träffas men jag får se hur det blir med det. Annars på kvällen ska la familia över till grannarna.
Jao, mer än så va det välla inte. Massa saker händer för tillfället och jag känner mig liiite yr men det är pga annat. Ska ta och kolla på Pride and Prejudice, en film jag såg hos julia men aldrig fattade för det var två personer som lockade till sig vår uppmärksamhet. Så inatt blirre till att försöka kolla på den.

harre gött, lingonsnöpp!
/chris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0