Vi suger på att blogga

låt rubriken tala för sig själv.

Nu sitter jag i Stockholm på Nordic Icehotel typ. Ska snart börja fixa mig så jag och mamma kan dra ner på stan. Vi ska äta under plattan och sedan typ gå igenom hela stan. Majja verkar vara lite orolig för mig? ;)
haha. saknar johannax2 och klara som fan! Klara är i landet-jag-inte-kan-stava-till och jojanna är hemma i binga och sen så johanna är i filippinerna. eller iaf påväg.. :/
Lasse ville att jag skulle blogga om honom så jaah, han ligger i sängen här på rummet och är supertrött. Han har kört hela vägen. Uscha..
Vi stannade för att äta på ett ställe någonstans i ingenstans och i början va det lugnt där inne men sen så kör det in en buss på parkeringen och ut hoppar typ 10000 finnar! ;oo
och alla kommer in och ska äta på exakt samma ställe som oss -.-'''
Men vi kom fram tillslut och jag tycker det är liiiite cuult att vi åkt med Barometen-bilen hela vägen (y'
och nu vid 13.00 körs den fram så Lasse kan åka iväg och jobba. Haha, vår familj åker till stockholm för lite olika anledningar. Mami och jag för att shoppa och Lasse för att jobba (kolla på fotboll).

hehe, mami och jag är cuula ^^

♥ //chris

Kommentarer
Postat av: alicia

söt blogg;)

2010-02-21 @ 20:21:24
URL: http://aliciamikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååh chlissen saknar dig med!! kommer hem på fredag.



nu är jag avis på dig, barometernbilen hela vägen , omg du är typ kändis nu ?? ;OOOOO, puss babe. klara

2010-02-22 @ 18:30:57
URL: http://systrarijeanstights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0