Svar på frågestund! :)

Melanie:
.
Frågor
1. Vilka gillar ni?
2. Hur många besöker har era bloggar om dagen?
3. Vad är det dummaste ni har gjort?
4. Hur lärde ni känna varann?
5. Har ni rökt?
6. Säg något som ni har ångrat?
7. Hur vill ni att den här sommaren ska vara?
8. Vad vill ni göra den här sommaren?
.
Svar
1. Majja gillar Jens, som vet det :)
Chris gillar Mellan ^^
2. Chrismia har mellan 20-35 om dagen
Majjas har mellan 20-40
3. Massa! För mycket!
4. Sen vi var småbarn :)  mer än 9 år
5. Hasch, varje dag  ;)
6. Att vi slutade umgås ett tag
7. Majja - Som förra, fast att vi två umgås mer!
Chris - Samma sak :P
8. Umgås med folk!
.
.
Sanda:
.
Frågor
1. Vad är det pinsamaste ni gjort? ;)
2. Vart brukar ni köpa era kläder? ;)
.
Svar
1.  Vi har gjort massa pinsamheter, med varann och själva. Men ni får ett smakprov!
Chris: En gång, satt jag och Sofia på donken. Så skulle jag visa hur jag och Oskar (inte "typ" oskulden) pussar varann i luften (xd). Precis när jag skulle göra det trillar en tjej bakom Sofia och kollar på mig. Precis när vi får ögonkontakt pussar jag i luften (?!) och hon tror jag är sjuk i huvet. Men hon ler mot mig och går snabbt vidare.. ;$
Majja: Jag stod i donkenkön och pratade med en kompis och sa "Jag har tänkt på en sak. Det är bara feta människor som jobbar på donken och det är därför det går långsamt för dom blir trötta så snabbt." När jag vände mig om stod en fet tjej och glodde på mig i kassan.
2. Majja - Malmö/stockholm (sällan i kalmar)
Chris - Typ.. gina, new yorker mfl.
.
.
Erica:
Frågor
1. Vad har gett dig inspiration till att börja blogga igen? :P
2. Har majja tagit över marias plats i bloggen?
3. Hur länge har ni två känt varandra?
4. Vill du ha en sommar som förra sommaren?
5. Majja, vad är det bästa med christina?
6. Beskriv mig
.
Svar
1. Nivet, ibland när man sitter vid datan får man värsta rycket i fingrarna och det var väl det som gjorde att jag började? xd
2. Nej, det har hon inte men Maria bloggar aldrig så.. Jaah. Den heter lsm ChrisMia.
3. Mer än 9 år
4. Jaja! (från oss båda!)
5. att förklara chris helt & håller skulle ta år & dar!
kan göra lite snabbt ;) hon är underbarast, finaste, gulligas, sötast, roligast, flummiiiggaast, dampigast! & framförallt BÄST! jag älskar henne ngt enormt, min chrisörjankernholt!
6. brunhårig snäll och underbar människa, sommaren vi hade tsm.. den är saknad!
brunhårig snäll människa!
.
.
Superman:
.
Fråga
1. Är ni oskulder?
.
Svar
1. Vi är "typ" oskulder ;)
.
.
Kanella:
.
Fråga
1. Har ni rökt?
2. Har ni varit fulla?
3. Vart träffades ni första gången?
4. Vilka gillar ni?
Svar
1. Hasch, everyday ;)
2. Yesbox, cola vetty (H)
3. Gården på kära området!<33
4.  Majja gillar Jens som vet det ;)
Chris gillar Mellan
.
.
Elisabeth:
.
Frågor
1. Hur bra vänner är ni? (L)
2. Christina, beskriv majja med 3 ord.
3. Majja, beskriv Chris med 3 ord.
4. Vad är era framtidsplaner?
5. Hur träffades ni första gången? :)
6. Vilka brukar ni umgås med? :)
.
Svar
1. Chris umgicks väldigt mycket med Evelina Duned som gick i samma klass som Linn/Hitler (majjas storasyser) så det var dom två som "förde samman" oss. Tur det!<3
2. AWESOME, hardcore och bieest! ^^
3. TOTALY AWESOME, bieeest och roligast! ;D
4. Majja - Gifta mig med MIN Robert Pattinson! (a'<333
Chris - FLYTTA HEMIFRÅN! :D
5. På området ;)
6. Varandra och typ.. folket. Fast vi saknar vårt gäng på området :'/
.
.
Anonym:
.
Fråga
1. Har ni rökt?
2. Isf varför? :)
.
Svar
1. Hasch, everyday ;)
2. Gör inte ni det? Jagmenar, det är som luft för oss xd
.
.
Lisa:
.
Fråga
1. Är ni oskulder? :)
.
Svar
1. Vi är "typ" oskulder xd
.
.
Johanna:
.
Fråga
1. Vad gör er så snygga?!?!?!
.
Svar
1. CocaCola ;)  vi ska inte tala om dig johanna!<33
.
.
Ida:
.
Fråga
1. Vad gör ni helst på fritiden? (:
.
Svar
1. Är med varann ;)
.
så har bra blir ni aldrig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0