Shiet!

Har inte hunnit blogga på heeela dagen. Men nu klockan 20.14 sitter jag här! :)
Haha, jaja. Dagen har varit riktigt mysig måste jag medge!
När jag vaknade så kom lilla vovvisen springande och hoppade upp i famnen på mig. Vi gick och la oss och jag lyckades faktist somna! Ajja, sen så fixade jag och så och drog in till stan. Asso seriöst! Först tänkte jag att det var onsdag så jag stoppa i mitt kort i automaten, då pep det som fan och kortet flög upp igen. Jaha tänkte jag och tog det jäwla kortet. När jag ska sätta mig säger den oranga busschauffören att det inte är skoldag. What?! tänker jag och ska betala en tia. När jag tror jag fått upp tian så säger jag till honom att behålla växlen men då säger han att vi inte bor i typ Spanien. Jag baah O.o'  och så ser jag att jag lagt fram en euro. Jag baah XO. Shiiiet. Sen får jag äntligen fram tian och går och sätter mig men då kommer en hand och ger mig en krona. Läääääskigt!
Annars har jag bara gått på stan med Gustav, träffat massa folk och så.. myyys! ♥
Vi gick hem och mötte fanny, sofia och filippa. Vi gick in, dom spela kort, jag laga mat och sen så hände inte mycket mer faktist.
Nu har jag åkt hem och fått ansiktsbehandling av momo.
Snart ska jag plocka upp tulifonen och ringa ebba (:

//chris ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0