Ääh..

Jag orkade bara städa halva rummet. Städar resten imon :p


Mamma, jag och lasse kollade på en film. Don't remember the name...
Haha, ajja. Den va liite wierdo..? Men iaf, i slutet började mamma gråta och när jag såg det började jag gråta och när mamma såg att jag grät så grät hon ännu mer.. Lasse asgarvade åt oss -.-'''
Haha, nänä. vi är inte alls lika! xd
Så nu sitter jag här och messar med Oskar :)   inte Oskar friberg utan en annan oskar, oskar som "typ" är oskuld xd
haha, vi har faktist lärt känna vara ganska bra på typ 2 dagar, starkt jobbat! (y'
Iaf så ska jag kanske va med ebbs imon, annars så blirre något annat.
Just nu har jag ont i ryggen.. rygghelvete -.-'
Jag har kommit fram till en sak.. 1996 är värsta årgången.
♥  //chris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0