i väntan på ... ääh, sheat the same. ni kan ju redan resten!

Tjena Chlissen här!
Jag ska vara ärlig! Jag är en förjäwla dålig bloggare. Men jag har haft fullt upp. Förutom idag, men då orkade jag bara inte att dra mitt arsle hit och skriva ner några rader. that sucks -.-'
Vi drar väl dagens outfit för vad jag har gjort idag är ointressant och typ det vanliga.. tv, musik och annat shit!
Jeans - Gina tricot
Linne - MQ
Skinnjacka - H&M
Mössa - Åhlens
eller hur faan man stavar det -.-'

Som sagt så hittade jag min efterlängtade mössa idag. Gissa var jag hittade den? Jo, i min mösslåda i hallen -.-'  inga glada miner på mig idag. Har varit trött och tjurig hela dagen.

aja, men jag ska upp vid halv nio imon och springa så jag ska väl slummra mig till beds innan jag är uppe yttligare 2 timmar. hoppas jag hittar ngn hostmedicin att knarka ner mig med? eller det kanske räcker med att läsa 200 sidor i "om jag kunde drömma"? vad tror ni mest på? eller ska jag trycka på play och sedan pumpa dead by april låtar så hela kvarteret vaknar? vilket låter bäst? eller så stannar jag en biljäwel och frågar om jag kan få skjuts till lindsdal för att fråga vad församlingen har för sig egentligen? fast det kanske inte är ngn bra idé? jag kommer ju stå där och se fin ut i korta shorts och en ful t-shirt så det skiter vi i... nu vet jag! jag sminkar mig till kurd och sen så drogar jag ner mig med saft och somnar! hahahaha! det var det bästa idag! Eller så gör vi det enkelt för oss, eller hur chris? Ofc! Så vi gör så att vi tar oss samman och går till sängen där din hund ligger och sover. Lägg märke till att hon ser ut som hon gjorde för två år sedan, när ni skulle hämta henne. Såååååå gölligt! Vi tar på oss täcket och så läser vi lite innan vi i alla fall försöker sova, okej?
OKEJ!

Godnatt alla nattläsare, hoppas ni gillade mitt irriterande inlägg inga bilder eller ngt mer kul än fula miner -.-'


Kommentarer
Postat av: fanny

PMS dag? hihi<3

2009-07-21 @ 17:45:54
URL: http://fanniy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0