when these days mingling with each other

jaah, allt börjar verkligen flyta ihop till ett..
det känns som om jag mår bra, jo. jag mår bra. hah, det har många hört ifrån mig de senaste dagarna..^^
jag saknar johanna något enormt nu!

det var förtexten, nu te det ni verkligen borde läsa. eller kanske inte? jag har inget att skriva om utan bara känner att jag borde vara riktigt uppdaterad typ..
viktor kommer hit när vårt hembiträde lotta har åkt, och idag ska mamita åka te växjö för att gå på 40 års kalas tror jag? hmm, borde hålla mer koll på mami tror jag (;
haha, nejdå tjockis du är så fin så :)

just nu känns allt jättebra, jag slaggar hos minna ikväll och finns på mobilen !




blog you later ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0