skriver av mig..

alla vet att äkta systrar delar på ett hjärta, men jag känner att det är svårt att andas.
jag har min syster, som jag älskar något otroligt. jag saknar henne.
sen har jag mina vänner, som är som systrar.
sen har man andra systrar och syskon.
just nu känns det som en klocka har börjat ringa, och jag stressar, som aldrig förr.
det kanske inte märks, men jag gör det.
man har gamla, nya men också kvarstående systrar. såna som aldrig lämnar din sida.
jag har hittat mina. dom är allt för mig, jag har bara inte insätt det förrän nu.
det låter hemskt, och att erkänna det för sig själv är ännu värre.
dom som gör att man faller, lämnar man sig bakom, det är dina systrar som hjälper dig upp.
och som alla vet kastar man stenar, och behåller diamanter.
jag älskar mina systrar !

du säger att du dör av att du måste umgås med din syster,
jag dör av längtan av att få umgås med min.

Kommentarer
Postat av: julia som älskar sin christina

jag älskar dej min syster (L) du är mer än allt för mig <33

2010-07-04 @ 22:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0