eclipse ♥

nu ska vi se vad vi kan hitta på här..

seriosa, det var nog den bästa filmen av alla tre! boken tyckte jag absolut inte om, den var väldigt tjatig måste jag erkänna så jag hade inte höga förväntningar när det gällde filmen men fan va paff jag blev. jag hade rysningar nästan hela filmen och jag tror både jag och fanny har jävligt ont i våra händer idag.
Kristen fick ju rollen som Isabella Swan eftersom att hon inte visar så mycket känslor som skådespelare vilket typ alla andra gör och hon är en alldaglig tjej. seriöst, alla andra hade klätt upp sig som fan ju. I Sex and the City t ex. så har dom alltid typ kläder för jag vet inte hur mycket pengar medans Kristen går omkring i några jeans och en t-shirt som kanske max kostar 500 kr, super hah?
Robert, alla tjejors dröm pojkvän typ, lika het som vanligt! Det är synd att rollen Edwad (internt) är så "gammaldags" av sig, fast det lilla problemet krymper snabbt när man ser filmerna.. TEAM EDWAD!
Taylor som alltid går utan tröja vilket är ett stort jävla hjärta på är såååå gorgeous att man typ smäller av! så för att göra det mer rättvist..
så vad kan man göra mer än att ladda hem filmen? ;)

Kommentarer
Postat av: kristina

haha klockren softi tröja ;)<3

2010-06-30 @ 23:50:16
URL: http://kristiiinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0