lasses data

just nu sitter ja och degar framför lasses data. känns ganska bra, febern börjar komma nu..
livet flyter väl på, idag är bättre än igår. haha !
ser att lasse sökt på "anders tacos svensson" hmm.. vad har han tänkt göra med denna man?
juste, jag har fått sår på näsan nu. seriåsa! de svider typ..
HAHAHAH xd  mamita slog nyss lasse i skrevet x'd
ajja, nog om det. det märks att jag har feber va? känns som om jag hoppar väldigt mycket, eller nivet. byter ämne hela tin.
jag var hos doktorn igår, eftersom jag fick sjukt hög feber i torsdags. så jag får inte träffa nån, eller jag orkar nog inte det. möjligtvis julia men hon ska bara hämta sina glasögon isåna fall. jag kan inte andas med näsan eftersom den är så täppt, jag får inte anstränga mig typ och jag sover mest bort hela dagarna. typ vänder på dygnet. har jag otur försvinner inte sjukan (som förrästen heter typ körtelfeber/kissin' desire mfl. namn) på flera veckor. how about that?
halsen är som sagt väldigt svullen och alvedon/ipren hjälper inte. jo, fast det är bara mot febern. doktorn sa även att det är bättre att jag inte tar alvedon/ipren när jag får feber för det är typ kroppens sätt att aktivera imunförsvaret eller nått, tack sååå jävla mycket! sen får jag inte gå emot nått eller få ett slag mot magen eftersom det kan göra så att det händer nått med levern. mat går knappt att svälja och halsen är ständigt torr, näsan rinner och jag spottar slemm (:
ni fattar inte hur många filmer jag sätt asso -.-

ajja, nu ska jag sovööööö.. godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0