fucking härlig dag .

dagen har varit jävligt härlig!
allt börja med att jag vakna vid 12 typ och äter kalaspuffar. johanna kommer efter ett tag och efter att ringt runt lite så drog vi te jutenabben. där träffa vi svennensson och jonte, awesome! vi bada och snacka en massa om vad folk ska få i födelsedagspresent. johanna och jag drog vidare till stan sen, och jag tror jag gjorde mitt första impuls köp nånsin! en lila bh. jag gillar't! vi cykla hem en stund senare, fixade oss och sedan drog vi hem till aleks, eller vi va utanför honom.. filip åkte förbi i en buss, vinka men jag såg honom inte. duktigt, jag vet! vi fortsatte in till aleks där vi mest snacka innan vi satte oss ute på taket. lovely!
fast något som va minus va att man typ har lökat sönder hela dan men ah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0