dagarna går i ett (:

jaoow, haj inte blivit mycke uppdatejing dijekt men men..

snart så tror jag aleks kommer hit, det blir bra (:
haha, jag har inte feber längre jag lovar xd
allt är faktist riktigt bra, måste bara tat lugnt. mamma accepterar inte att jag blev frisk snabbare än hon (;
hon va ju sjuk i 6 veckor lilla mamma, och hon va 16 då.. synd om henne !
fan va jag snackar om min mamma egentligen xd  fast det är nog för att hon är den enda jag typ "umgåtts" med under de senaste veckorna..
haha, nog om det. tycker ni ska kolla mammas jobbhemsida här.
typ alla smycken finns på hängen så ni kan kolla där, eller kolla allt xd  men snart ska dom lägga in en finfin sko som dom gjorde te Sex and the City premiären och kvällarna (y'

nu ska jag sims nörda mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0