Svar på Frågestunden

Från: Anonym
Fråga: hur många läsare har ni per dag?
Svar: Det ligger mellan 20-30 per dag.

Från: Alex
Fråga till Chris: vad önska du dej i födelsedagspresent?
Svar: Ingen aning. Pengar?

Fråga till Mia: vad har du köpt till chris ?
Svar: Godis, piercing, nagellack och ögonskugga.

Från: elisabeth
till chris:
1. vad skulle du välja för stil? emo stil, fjortis stil, eller rockig stil? ;) om du var tungen asso
2. trivs du på din skola? <3
3. vad gillar du att göra mest ? :D

Svar:
1. Tror faktist jag skulle välja en blandning mellan emo och rockig.
2. Jodå, sena dagar men bara mer tid med underbara människor.
3. Sova.


till maria:
1. favvoförg ? :D
2. vad klarar du dig bara nt utan ? <3
3. vad är du mest nöjd över ditt utseende ? <3

Svar:
1. Bebisrosa :D
2. Vänner <3
3. Ögonen ;)  dom dagarna dom e mörka :P


Från: Nathalie
Till chris:
1.favorit färg?
2.om du skulle pierca dig igen, vart skulle det vara då?
3. vad skulle du valt att vara: omtänksam eller självisk?
4.tjejkväll eller hemmakväll.
5. hur nöjd är du med dig själv från 1-10?

Svar:
1. Svart, och lila :)
2. Tungan eller näsan (y'
3. Omtänksam
4. Tjejkväll
5. 6 typ

Till Maria:
1.Vem skulle du hels vilja vara, spindelmannen eller nalle puh eller Askungen?:)
2.Favorit mat?
3.Vad är du mest rädd för?
4.Vem är din förebild?
5. Fjortis eller Emo?

Svar:
1. Inte Askungen pga att hennes familj är typ elak?, inte nalle puh heller, han e för lugn. Så spindelmannen!
2. All mat
3. Döden
4. Chris Mamma ^^(haha)
5. Fjortis,emos e nt riktigt min stil:)
Postat av: Anonym

Till Chris:
1. Hur vågade bilder vågar du lägga ut på bloggen??
2. Trivs du i din klass??
3. Finns det någon i din klass du inte tål, isåfall vem??
4. Skulle du kunna tänka dej att röka eller dricka före 18 år??

Svar:
1. Det är lite broende på vad vågade innebär. Jag vill till exempel inte att folk ska läsa våran blogg för att se naken bilder utan för att dom tycker den är intressant.
2. Japp
3. Vissa gillar man mindre än andra
4. Jadå. Man smakar ju.

Till Maria:
1. Vad heter din kille??
2. Var skulle du pierca dej om du blev tvungen??
3. Familjen elr vännerna??
4. Hur länge skulle du klara dej utan din mobil??

Svar:
1. Jag har ingen men jag är öppen för förslag ;)
2. Naveln,tror jag ska göra det när jag fyller 14
3. Onödig fråga, jag älskar båda
4. Två dagar? kanske..


Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Vilka är dina favoriter ut Guccis senaste Cruise Collection? :)

2010-01-06 @ 15:46:07
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0