sneek peek ;)

Snart drar jag till Chris,men först tänkte jag ge er en liten sneek peek på mitt paket till henne.
Förresten har det kommit massa snö idag och jag tycker så himla synd om våra grannars katt asså! det är en liten kattunge som är ute hela tiden och varje gång man öppnar dörren försöker hon komma in,tyvärr kan vi inte släppa in henne eftersom vår egna katt (missan^^<33) inte är så emh.. så förtjust ia andra katter..jaja nästa gång jag ser den lille (som förresten heter Zelda) ska jag gå in med henne till grannarna,tycker så himla synd om henne asså! Tänk om hon fryser ihjäl...
jaja..NU SNEEK PEEK!

 hihi vad tror ni den innehåller? GISSA GISSA GISSA!!!
//mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0