Snart är nog Mia...

här! Vi ska mysa sönder! Och ikväll är min sista kväll som 13åring! Suck on that! ;D
Imon så kommer några tjejor hit och vi ska typ fira det lite så tar jag släkten en annan dag.
Mia och Ebba tror jag har köpt present till mig men jag ska ha en fest till sen, större.

Var och handlade för ett tag sen. Vi åt när vi kom hem och det blev Pasta Cabonara. Lovely!

Tack till Alex som skickade Voddler till mig igår!

Måste erkänna att jag och Mia har en så kallad stalker .. läskigt eftersom båda känner henne väl! ;o
ska berätta för Mia när hon kommer hit.

Piercingen måste jag tvätta och så måste jag borsta tänderna igen. Bläääh!

Härlig feelgood låt


byebye bitches ;) 
♥ //chris

Kommentarer
Postat av: Sara

Ofta du har voddler. Är det bra????

2010-01-06 @ 22:12:04
URL: http://itsnotwhatitseems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0