parfymer jag vill ha!

Åh så typiskt att alla parfymer ska va så dyra...eller ja ni vet,det är ju inte så ofta man går och köper en parfym till sig själv bara sådär. Jag har iallafall fått alla jag har. Här kommer en lista på parfymer jag verkligen vill ha! (så att ni vet om ni någongång skulle vilja köpa en till mej:) ne skojja)




collaget blev väldigt fult men det är iallafall fancy-jessica simpsson,christina aguliera by night och apple-DKNY.
men nu ska jag gå på min första pianolektion ,hihi wish me luck?^^

puss/miia!

Kommentarer
Postat av: eba, sista kommentaren jag lovar xd

jag är lycklig ägare av dkny'n :''''''''''''')<33

2010-01-15 @ 22:23:25
URL: http://systrarijeanstights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0