palace igår var...

helt okej, det var inte farligt mycket folk men inte lite heller. Haha, Ines och Gustav va gulligast efter Joanna och vem det nu va!

idag skulle jag och ebba varit, men eftersom att jag alltid får veta saker sist i den här familjen så fick jag reda på nyligen att vi skulle över till grannarna och fika. Har inget emot det, det var ju sjukt länge sen jag träffade Elias.

Idag är det exakt tre dagar kvar tills jag fyller år. Nu vid maten ska jag prata med mamma om vilka som kommer och vilka jag ska bjuda hem och så. Får se hur det blir med det.

Mia skulle prata med min mamma, hmm ... hur ska detta gå?

 

yäyä, allt ifrån mig

 

//chris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0