I min drömväska!


Såg att den här tjejen hade gjort ett collage med hennes drömväskas innehåll och blev sugen på att göra samma sak, så här är den då. Hihi dock är jag inte lika skicklig "collage-maker" som hon men ni får nöja er!

Min drömväskas innehåll skulle iallafall vara;
En bra bok - breaking dawn!
En mysig tröja - den på bilden kommer från bubbleroom
En plånbok (ofc) - självklart ska den va full med pengar :P
En rosa iphone - SO HOT! :O
Smink - alltid bra att ha ;)
& Antecknings böcker och en penna - jag har aldrig det med mig men behöver det alltid

Jag har säkert glömt miljoner bra saker att ha i väskan som tex. nycklar (som jag precis kom på att det kankse är ganska nödvändigt) & massa annat shit men skitsamma det var detta jag tänkte på att jag ville ha & det är det som räknas,right?
Vad skulle ni vilja ha i er drömväska?
XOXO// mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0