5 saker jag hatar...

1. Att jag (som elisabeth) alltid är kall om mina händer
jag fattar det inte?! Jag kan vara hur varm som helst men ändå -10 på min händer?! don't get it!?


2. Att jag inte kan ha min ring piercing
det funkar inte heller .. fattar inte varför .. jag är för konstig för att få in en plopp..

3. Folk som fattar trögt
tyvärr är jag en av dom...

4. När folk inte vågar erkänna saker i verkligheten
det är jobbigt, jag tycker då att dom inte står för vad dom tycker och känner och då vågar dom inte stå för vem dom är. det är .. synd antar jag.?

5. Fula paraplyn
kom inte på något och så såg jag någon som gick med ett paraply så jag tog det... visst är dom fula så gillar jag dom inte men aah...
//chris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0