teaterläger :D

hela dagen har jag vart uppe på kulturskolan för teaterläger. i love it!
tyvärr var det väldigt varmt i våra lokaler och allt vart lite segt eftersom vi prata den mesta tiden. men vi övade också stagefight och vissa av oss försökte skriva en monolog. det var bara maria som lyckades tror jag? och hon lyckades riktigt bra!
vi hade även kvartssamtal, vilket gick bra. har väldigt svårt att komma på passande ord när jag pratar. slänger ut mig saker som ingen fattar och min tunga blir förlamad lite då och då.
men men, imon blir det mer stagefight! lovely!
det blir, känsloövning :D  och så ska vi förmodligen få veta vad vi kommer få spela i vissa scener. och jag måste erkänna en sak.. det är vart att gå upp så tidigt för.. :3
videos och bilder (?) kommer hoppas jag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0