svar på frågestund

jacob:
favoritband/artist? -
har ingen speciell faktist, är en allätare men lyssnade/lyssnar mycket på Dead by April ♥
hur lång är du? - mellan 150 - 155
varför är juice så gott? - vet faktist inte, tycker inte om apelsiner vidare mycket men jucie är suuper!

johanna:
beskriv dig själv med 5 ord - klumpig, självständig, reetard, slarvig och mobilnörd

elias:
varför är du så kort? - jadu, både mamma och pappa är korta men jag har långa släktingar och jag hade väl oturen att få bli kort..
varför är jag bäst? - för att du intalat dig det, så egentligen är du inte bäst lilla gubben (:

elisabeth:
hur ser du på livet? - jag vet inte riktigt hur jag ska tolka frågan men jag tror jag stressar mitt liv lite för mycket.
vill du gå på östra funkabo? - ohja! hellre än södra..
favoritgodis? - oh, den du! jag tror faktist inte jag har någon speciell. eller ah, jag gillar saltlakris och choklad haha!
favoritdricka? - cocacola såklart, eller vatten
vad tycker du om mig? - jag tycker om dig jättemycket, jag saknar dig och tycker vi ses för sällan!
saknar du när du, jag och erica umgicks mycket? - klart jag saknar det!
vilken kändiskille är snyggast? - ojj, haha! johnny depp, robert pattinson, taylor lautner, jake gyllenhaal och massa fler!
vad lever du inte utan? - min mobil, vänner och familj.

anonym:
är du oskuld? - japp
har du kille? - ..

svenne:
snyggaste kändisarna? - fixar bil på dom
vem är bäst? - haha, du ju (;
vem är din förebild? - jennifer lopez eller.. hrmf.. nån annan? nej men jennifer lopez och mina kusiner.

caroline:
tror du på tomten? - nej, haha!
varför/varför inte? - när jag va liten gjorde jag nog det, men sen när jag själv klädde ut mig till tomte så slutade jag nog tro på det, hah
om inte, tror du på påskharen? - inte det heller vettu
varför slutade du rida? - jag vet faktist inte riktigt, jag saknar det ganska mycket. men jag kände väl att jag inte hade tid eller nått
jag e duktigt på sånt här ju xd - klart du e ;)
johnny depp


jake gyllenhaal


jennifer lopez


robert pattinson


taylor lautner


carolina (kusin)


sara (kusin)


och ah, tillsammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0