mysigt ?

dålig uppdatering, inga ursäkter .

dagen dåva, gick upp vid 9 och halvfixade mig innan jag tog bussen till stan för att gå på teatermöte. Vi blev klara ganska snabbt och jag tog bussen tillbaka hem. När jag är i funkabo/berga mår jag illa och känner mig sjukt yr så jag hoppar av bussen och går en bit. Efter kyrkan så stannar jag och spyr och det har fortsatt hela dagen. Somnade någon gång vid 14:00 och vakna vid 18:00, lyckat ?
Ska sluta med pillerna har jag bestämt mig för. Tänker inte leva med att få i sig ett halvt äpple om dagarna även om det bara är en period. Nu undrar jag bara hur jag ska lyckas somna ikväll? Nån som har testat att typ slå huvudet riktigt hårt i väggen och sen däcka eller nått liknande?

Nähä, nu ska jag ringa Erica & Julia!

Kommentarer
Postat av: sniff

CHRISTINA!!!! Va fan är det för jävla piller du snackar om? sluta med dom nu!! jag har redan tillräckligt att oroa mig över! Jag såg att jag skulle ringa dig... gör det imorgon om du lyckats somna nu. jag älskar dig tjejen<3 kom igåg det. ses imorgon<3

2010-08-04 @ 22:24:51
URL: http://eericas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0