bara för att fördriva tiden host*

1. Tre namn jag lyssnar till:
christina (ibland, när jag vill. "den kristna" pfft!)
chris
my (brukar lyssna på det eftersom jag kallade mig själv det ett tag som liten. sen har det bara kommit tillbaka när erica [lilla sniff] kallade mig lilla my)

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
mina ögon

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
jag tjatar alltid om att jag vill börja träna, men gör det aldrig
jag kan få sjukt ångest ibland
jag kämpar inte tillräckligt i skolan
jag oroar mig för min framtid

4. Detta är jag rädd för:

att åka buss (har minskat!)
att nån ska försvinna

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
lååååång sovmorgon
en kram
ett gulligt sms

6. Tre saker jag absolut inte vill/kan göra:
jag kan inte äta med gaffeln i vänsterhanden
smsa snabbt med min vänsterhand
inte gå upp tidigt varje jävla morgon till skolan
sluta frysa om mina händer på vintern

7. Detta tycker jag om att göra:
umgås
va social (jag mår bra av att va social och att träffa folk, därför är det svårt att va sjuk för mig..)
sjunga (helst när ingen hör..)
spela teater
kolla på film
mysa
och massa mera!

8. Detta vill jag göra just nu:
sluta frysa, dricka ett glas vatten och sova

9. Bästa känslan:
det finns många!

10. Värsta känslan:
när nån hugger en i ryggen eller när någon ignorerar en

11. Egenskaper som jag gärna vill att min partner har:
vet inte om social är en egenskap, men social iaf..

12. Är jag kär just nu?
ohja, något otroligt

13. Jag vill gifta mig:
japp! har bestämt allt! vem som ska va brudtärna och allt!

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
lära mig spela gitarr
vinna stort på lotto!
gifta mig
träffa en kändis (riktigt stor!)
behålla de vänner jag har nu

15. Min käraste ägodel:
min mobil..

16. Något jag vill ha i present:
bli bortrövad av mina vänner på min födelsedag and party all night long!

17. Detta har jag på mig just nu:
svarta tights, rosa linne, svarta strumpor med gul rad och underkläder

18. Favoritkläder:
har många.. men det blir nog massa outfits istället

19. Favoritdjur:
måste säga vovvisen

20. Följande musikstil tilltalar mig mest:
är allyssnare

21. Favoritlåt just nu:
wavin' flag med young artists for haiti ↓

22. Roligaste ämne i skolan:
finns inget som heter roligaste ämnet i skolan

23. Tråkigaste ämnet i skolan:
matte, no.. det mesta

24. En bok jag gillar:
the twilight saga av stephenie meyer

25. En film jag gillar:
eclipse ♥

26. Tv-program jag gillar:
grey's anathomy ♥

27. En doft jag gillar:
viktor.. ♥

28. Detta äter jag gärna:
lasagne

29. Dricker helst:
vatten

30. Favoritgodis:
lys melk eller salt lakrits 

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
thailand - en gång till
singapore - det låter coolt
spanien - till farmor

32. Färg på mina ögon:
brun/gröna

33. Min längd:
150 - 155 cm

34. Jag tror på:
"be your own fucking hero"
och att det finns något positivt i det negativa

35. Jag spelar:
saxofon (har spelat)
piano (har spelat)
och slaget om midgård!

36. Personer som jag beundrar:
mina kusiner och min mamma. för hon är en i allt.

37. Så här bor jag:
hos min mamma och hennes sambo. men dom säger att mitt rum är mitt egna hus.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
alla på mitt rum är nog döda. jag vene om jag har några här inne?

39. Det här får mig att gilla en person:
deras skratt

40. Det här får mig att ogilla en person:
jag gillar inte när folk är överdrivet egoistiska

41. Favoritfärg:
svart, suprised ?

42. Favoritcitat:
gillar alla ebbas, klaras och mina citat ganska hårt ^^

43. En hemlighet jag vet:
jag vet inte EN hemlighet, jag vet MÅNGA!

44. Bästa present jag fått:
alla mina presenter är fina!

45. Senast köpta skiva:
köper inte, spotify rules!

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
mina ögon
min längd (medans alla andra blir minst 10 cm längre till har jag stannat i växten och kan ha high heels utan att bli längre än killar! kolla! jag har mina stunder här på jorden fan..)

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

mina lår
min mage
mina tår
mina fingrar
min hy och fler saker..

48. Udda förmåga/egenskap:
jag kan vicka på min näsa som en kanin
jag gillar att peta PÅ näsor, INTE i
jag har en förmåga att va ganska klumpig och skämmer ofta ut mig. fast jag ser det positivt, man får något att skratta åt och det är ganska spontana saker jag gör så det är bara tummen upp!

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
en varg

50. Vad lyssnar du på just nu?
new soul med yael naïm

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
har varit på teaterläger hela dan och har allt har varit awesome!
nu ska jag göra klart de 49 andra frågorna och sen nana

52. Var är dina föräldrar födda?
pappa är född i chile och mamma i kalmar ?

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
ööh.. ingen aning

4. Vilka är dina favoritrestauranger?
tallhagen pizzeria, haha!
zorbas

55. När badade du i en pool senast?
förra året tror jag, i spanien hos farmor

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
klart

57. Hur många barn vill du ha?
inga, men om jag ska ha barn ska jag adoptera eller så tänker jag bli foster mamma.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
musik man inte kan dansa eller sjunga till

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
jag får inte rösta och kommer säkert bli en soffpotatis

60. Vad har du för TV-kanaler?
några, vet inte riktigt

61. Har du åkt moped någon gång?
ohyess

62. Har du busringt någon gång?
jadå

63. Har du fått felparkeringsböter?
nej ?

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
nej, aldrig. klarar knappt fritt fall..

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
thailand

66. Har du en egen trädgård?
ja.. eller mi familia

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
katten gustaf ofc!

68. Kan du alla orden i nationalsången?
kan dom säkert men vet inte hur den går? det är en sång som fan aldrig går in i hjärnan asso..

69. Badkar eller duschkabin?
dusch!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
ingen aning, eclipse och avatar än nån av dom bästa iaf?

71. Favoritpizza?
ingen aning, ändrar mig hela tin men gyros pizza på krysset är tummen upp!

72. Chips eller popcorn?
en dag gamla chips men annars popcorn

73. Vilken färg på läppstift använder du?
rött om jag nån gång använder?

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
har inget minne av det eller vaddå ?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
nej för fan!

76. Apelsin- eller äppeljuice?
apelsin fersure!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
teaterioss (teatergrupp)

78. Favoritchoklad?

geisha, lys melk och marabou daim

79. När röstade du senast?
hmm.. det var ett tag sen men jag tror jag röstade på the ark.. ?

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
i år

83. Klarar du att tanka själv?
varför skulle jag behöva?

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
nepp

85. Pepsi eller Coca Cola?
coca cola!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
nej, 

87. Vad var det senaste du handlade?
idag

88. Har du svimmat offentligt:
japp, utanför en hästhage på ängöleden här i kalmar

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
det går bra med båda två tack!

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
yess, annars får personen gå förbi några gånger till.

91. Har du ringt något betalnummer:
mjää..

92. Kan man vara vän med sitt ex:
klart man kan!

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
det var för nån vecka sen för att ta spruta mot livmoder hals cancer 

94. Hade du mycket hår som liten bebis:
eeh.. 

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
förut hade jag fanny som skrek christina, men det är på mitt gamla nummer. ring, det låter awesome!

96. Vad har du i din väska:
handkräm, broscyrer, parfym, plånbok, vattenflaska, ett grönt äpple, ett block, långärmad svart tröja, en banan pistol, tabletter, en gaffel, skoputs och solglasögon!

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
kollar upp i taket och tänker på onödiga saker som att harry potter har fula glasögon.

98. Vad är du tacksam för idag:
att.. jag har fått lära mig vad en monolog är och jag har haft ganska ljusa stunder idag asso!

99. Var hittade du den här listan:
hos nellie

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
maria - henne blogg är dödare än min (;
caroline - för att hon.. jag vet inte.. kändes som något du kan ta och göra ^^
ebba - för hon kommer hata mig efter det :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0