Svar på frågestunden

Erica:

1.hur nöjd är du med dig själv?
Svar: Förut så var jag inte nöjd, nu finns det saker man vill ändra.. vem vill inte det lsm?

2.om du fick ett ligg med vem som hels in the hole world vem skulle det bli?
Svar: Hehe.. Johnny Depp som yngre version (y'

3.favorit film?
Svar: Finns många, A walk to remember, Pride and Prejuice (?!) mfl..

4.älsklings serie?
Svar: Grey's anatomy ♥

5.ärru nöjd med din roll?
Svar: Jag vet inte.. Jag är väldigt trött på att vi alltid spelar "orealistiska" pjäser. But, i like the corsette ;)

6.kan dudina repliker?
Svar: nej :P

7.vad gör du nu?
Svar: Svarar på dina frågor

8.snyggast kalmar,(kille)?
Svar: Varför sa du inte linsdal? Haha, nej men det finns en.. på donken, som kanella och majja vet vem det är xd
han är jättesnygg, liknar han som spelar i hannah montana the movie, fast med längre hår.. och snakebite (a'

9.frukt eller bär?
Svar: frukt! lever inte utan avocado

10.vad ska du göra imorgon?
Svar: Förhoppningsvis.. BJURSNÄS :D

puss^^
puss :*
Elisabeth:

1. läser du min blogg ? ;) 
Svar: Klart gumman :)

2. godaste maten?
Svar: ojj.. något är det ju, men vad? dunno..

3. godaste godiset?
Svar: Lakris, choklad och meloner

4. vad skulle du aldrig klara dig utan?
Svar: Jag tror alla vet svaret? Min mobil såklart! ♥

5. fanta eller cola ? 
Svar: Lätt cola!

6. choklad eller lakrits?
Svar: Båda ;)

7. chips eller popcorn? 
Svar: Chips

8. bästa accessoaren? 
Svar: töntglasögonen (a'

9. något du måste ha till sommarn?
Svar: Jeansshorts och höga jeansshorts..

10. kommer du vilja umgås lika mycket som förra sommaren?<3
Svar: Klart!

11. hemsk fråga, men vad skulle du föredra att förlora. benet eller armen? (A) 
Svar: Inget! Om jag måste välja blirre vänsterarmen

12. tkr du att det e kul att blogga?
Svar: Till och från

13. drömyrket?
Svar: Skådespelare.. men om man inte hade behövt läsa så mycket matte hade det varit advokat

14. brukar du ofta drömma mardrömmar?
Svar: nej, faktist inte

15. nämn en film du aldrig tröttnar på. 
Svar: Pirates of the Caribbean, man upptäcker alltid nya saker ;)

16. nämn en låt som väcker minnen. 
Svar: Adore you & Ayo Technology ♥

17. har du varit i några andra länder än sverige?
isf vilka? 
Svar: Ojj, jag har varit i en del.. Danmark, Belgien, Thailand, Vitryssland, Frankrike, Spanien, Lettland/Litauen och typ massa fler..

18. gillar du att simma?
Svar: OM JAG GILLAR?!

19. alltid sommar eller alltid vinter på jorden, vad väljer du? 
Svar: Lätt, sommar!

20. favortifärg?
Svar: Svart ^^

21. har du någon färg du inte tycker om?
Svar: Jag har på något sätt börja gillat rosa.. men har alltid ogilalr orange eller gul

22. tror du på gud?
Svar: Nej, jag är väldigt oreligös och ändå har jag värsta kristna namnet :P

pusss <3
pyss :*



Nathalie:

1. favorit frukt?
Svar: Avocado eller apelsin

2. favorit stad?
Svar: Ingen aning..

3. Om du fick 8000 vad var det första du skulle köpa?
Svar: En klänning eller mjukisbyxor eller aladdinbyxor

4. hur många barn vill du ha när du blir stor?
Svar: om jag får bestämma vill jag adoptera 3 barn

5. Godis eller frukt?
Svar: godis (a'

6. kladdkaka eller tacos?
Svar: tacos

7. Om du fick välja vad skull du välja att vara Emo eller Fjortis?
Svar:
Jag är redan fjortis enligt vissa :P

8. Läser du min blogg?
Svar: Ysss'

9. Vilka bloggar följer du?
Svar: Kolla några inlägg ner

10. Om du inte skulle bo i kalmar vart skulle du vilja bo då?
Svar: Om jag fick välja hade jag nog velat bo i göteborg (y'

11. Vem är din förebild?
Svar: Jag har ingen riktig förebild..

Puss!<3
Pöss :*
Majja:

jag kan svara på en fråga av dom iaf!
eller näe flera!!!!
men aah, christina tror djupt på gud. vem tror inte på sin bästavän ?!?!
jag sitter här & andas. jag är superGUD! oallmänbildade -.-'
jag är christinas förebild (y'

mohahaha xD

haha xd till mina frågor nu ! :D

1. vf är majja så bäst ?
Svar: Du föddes så ;)

2. vf försöker du övertala mig till att tycka om en tåsvettare ? o.O
Svar: För jag vet att innerst inne gillar du honom, även om det är riktigt lite så vet jag att du gör det. och du måste, för min skull, härligt va? ^^

3. vad gör majja till din bästa vän? :D
Svar: Det vet du bäst

4. jag tkr vi ska äta tacos ngn helg & bara kolla på barnfilmer... gråtfilmer :D
tkr inte du de ? :D
Svar: Klart! Jag svär! Jag börjar lipa först! :D

mohahahahahaha, mina frågor äger... de är bara för att jag är så awesome (y'

juste, tveka inte att ta med ALL min text :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

jag älskar dig! <3
ily :*
Maria:

1. Varför är du så ond och smittar mig med världens jobbigaste sjuka? -.-
Svar: Det var du som inte kunde hålla dig själv i styr efter att påbörjat din lesbiska karriär, maria vi har redan diskuterat dethär! ;)

2.Ska du byta till funkabo lr nt? ärligt nu, tell me everything babe!
Svar: ooh my babydoll, i don't know yet.. but i hope ^^

3. om du skulle välja mellan att bli blond eller rödhåring vad skulle du ta då? :D
Svar: blondin, vad tror ni, skulle jag passa som det?

4. erkänn att mina frågor va bäst? :D
Svar: Jaoow, fast om jag hade frågat så hade dom varit bättre ^^

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssss
kisses :*
Alex:

Jag har EN fråga :O 
4. Vem är bäst , 
1, bamse .
2, kalle 
Svar: hmm... jag måste erkänna att jag gillar wendy bäst ^^

Pusshej leverpastej :D<3
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0