Ska härma david & gustav (?)

ska försöka sova, kommer inte bli lätt efter idag.. suck
fast ska nog ta och läsa lite först.
imon blirre upp med mamma och fixa mig så jag kan hämta (förmodligen snodda) cyklen.
kommer bli sjuukt segt att cykla hem typ 11 på morgonen -.-'
tjejor, ni får ringa när ni bestämt att ni ska träffas så kommer jag med gammalt smink och myskläder på mig, tar nog bussen. eller så kan vi va hos mig? kom och väck mig snälla rara gulligaste maria, kan inte du göra det? det vore sjukt härligt! 
sweet dreams, sleep tight, nana sött
/chris

Kommentarer
Postat av: elisabeth!

skulle va kul att va hos dig, har inte vart hos dig på evigheter :o<33

2010-04-06 @ 08:56:02
URL: http://eeliisaabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0