jag är sååå ingen man ska leka med just nu

jag är verkligen arg! jag har till och med gråtit. såhär arg var jag bara när jag var liten men nu jävlar!
inget man behöver ska läsa, bara det att jag verkligen måste skriva av mig!

jag är frisk. jättebra lsm! men jag får inte åka till bjursnäs, fine jag kan ta det. men när man måste vara med på släktkalas när det är som värst, när du precis blivit sjuk lsm då är man inte glad. men nu är jag ju frisk. härligt men jag får inte ens träffa folk! och då blir jag jävligt sur! jag mår bra av att träffa folk! jag har suttit i den här jävla skokatongen i en vecka och jag får fortf inte gå ut! med hunden får jag gå ut med, men jag får inte gå ut och träffa folk och jag är lsm frisk!
nu är klockan typ 18:00 och vad har jag gjort idag? Jag har vaknat, ätit, kollat tv, ätit, pratat och suttit här. och "allt" det på EN HEL JÄVLA DAG!
sen har vi den där jävla saken som inte hör av sig, och alla tror jag menar filip men fan heller! "vi pratar om det imon gumman" jaja, men när hade du tänkt att ta upp det?! när du inte är full? när du bönar och ber på dina knän att jag ska förlåta dig? när det rinner blod ifrån dina ögon för att du är så "lessen" som du säger? är det då jag ska förlåta dig? fuck heller. ta dig i röven, i don't need you. kolla på dom andra två, dom sa bara saker till mig. några
ord och bang! att jag är rädd för dig?  hah, säkert baby...
ja, jag är jättearg -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0