If you cut me I suppose I would bleed the colors of the evening stars...

egentligen har jag inget att skriva om, utan jag bara känner för att det är dags för ett inlägg..
jag är konstig och det håller nog de flesta med om, faktist.
idag så var vi och testade drill med nycirkusen, det gick bra faktist. vi får kolla på när några av drillarna visade sina nummer och solonummer, sjukt duktiga!
i skolan gjorde vi gipsmasker, jag gjorde klaras och hon gjorde min. min mask som klara gjorde blev mycket bättre än klaras mask som jag gjorde. haha, komplicerat..
när jag kom hem ifrån skolan somnade jag i typ två timmar, jag vet inte ens varför. kände bara att jag frös ovanligt mycket, jag brukar ju frysa men just idag frös jag extra mycket så jag kröp ner i sängen och kollade lite på Seabiscuit och vipps så somnade jag! wierdoo..
haha, känner att det verkligen inte va någon inlägg ni borde läst egentligen, menmen, nu har du gjort det.. ;)
slänger upp bilden bara för att göra inlägget roligare (?!)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hur gör du alla smileysar?<33

2010-04-22 @ 21:04:46
URL: http://naasoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0