Frågestund



Kommentarer
Postat av: erica

1.hur nöjd är du med dig själv?

2.om du fick ett ligg med vem som hels in the hole world vem skulle det bli?

3.favorit film?

4.älsklings serie?

5.ärru nöjd med din roll?

6.kan dudina repliker?

7.vad gör du nu?

8.snyggast kalmar,(kille)?

9.frukt eller bär?

10.vad ska du göra imorgon?

puss^^

2010-04-11 @ 21:46:34
URL: http://neestor.blogg.se/
Postat av: elisabeth!

1. läser du min blogg ? ;)

2. godaste maten?

3. godaste godiset?

4. vad skulle du aldrig klara dig utan?

5. fanta eller cola ?

6. choklad eller lakrits?

7. chips eller popcorn?

8. bästa accessoaren?

9. något du måste ha till sommarn?

10. kommer du vilja umgås lika mycket som förra sommaren?<3

11. hemsk fråga, men vad skulle du föredra att förlora. benet eller armen? (A)

12. tkr du att det e kul att blogga?

13. drömyrket?

14. brukar du ofta drömma mardrömmar?

15. nämn en film du aldrig tröttnar på.

16. nämn en låt som väcker minnen.

17. har du varit i några andra länder än sverige?

isf vilka?

18. gillar du att simma?

19. alltid sommar eller alltid vinter på jorden, vad väljer du?

20. favortifärg?

21. har du någon färg du inte tycker om?

22. tror du på gud?



pusss <3

2010-04-12 @ 16:56:32
URL: http://eeliisaabeth.blogg.se/
Postat av: Nathalie

1. favorit frukt?

2. favorit stad?

3. Om du fick 8000 vad var det första du skulle köpa?

4. hur många barn vill du ha när du blir stor?

5. Godis eller frukt?

6. kladdkaka eller tacos?

7. Om du fick välja vad skull du välja att vara Emo eller Fjortis?

8. Läser du min blogg?

9. Vilka bloggar följer du?

10. Om du inte skulle bo i kalmar vart skulle du vilja bo då?

11. Vem är din förebild?



Puss!<3

2010-04-12 @ 17:23:44
URL: http://naasoo.blogg.se/
Postat av: majja

jag kan svara på en fråga av dom iaf!

eller näe flera!!!!

men aah, christina tror djupt på gud. vem tror inte på sin bästavän ?!?!

jag sitter här & andas. jag är superGUD! oallmänbildade -.-'

jag är christinas förebild (y'



mohahaha xD



haha xd till mina frågor nu ! :D



1. vf är majja så bäst ?

2. vf försöker du övertala mig till att tycka om en tåsvettare ? o.O

3. vad gör majja till din bästa vän? :D

4. jag tkr vi ska äta tacos ngn helg & bara kolla på barnfilmer... gråtfilmer :D

tkr inte du de ? :D



mohahahahahaha, mina frågor äger... de är bara för att jag är så awesome (y'



juste, tveka inte att ta med ALL min text :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D



jag älskar dig! <3

2010-04-12 @ 20:44:33
URL: http://majjabergdahl.blogg.se/
Postat av: M A R I A

1. Varför är du så ond och smittar mig med världens jobbigaste sjuka? -.-

2.Ska du byta till funkabo lr nt? ärligt nu, tell me everything babe!

3. om du skulle välja mellan att bli blond eller rödhåring vad skulle du ta då? :D

4. erkänn att mina frågor va bäst? :D

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssss

2010-04-13 @ 13:07:29
URL: http://mariassc.blogg.se/
Postat av: Alex ^^

Jag har EN fråga :O

4. Vem är bäst ,

1, bamse .

2, kalle

Pusshej leverpastej :D<3

2010-04-13 @ 17:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0