Efter en natt i ålem...

vaknar man med sån målbrottsröst att man tror att det är ett skämt! bambi, sniff och mia han säga hur det låter, förjäwligt asso!
fast detta hade jag en underbar kväll med mina tjejor, vi snacka massa om .. en person typ. måste göras om snart!
fast det finns inga ungdomar i ålem? synd, man vet ju aldrig vad man kan hitta på bonneställen? ;)
haha, nejrrå. Jag har gjort ett avtal med erica och jag håller det!
Juste, (massa nyheter nu typ) Johanna, Nicki och Lovisa kom hem ifrån Norrland idag! :D
saknat som fan! så jag ska snacka massa skit med johanna nu ^^
Imon fyller min mamita 40 år :O
shit! typ släkten kommer hit och så får jag se vad som händer, är ju inte jättepigg lsm "/
hahaha! typ 4 år gammal bild xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0