Dagen med Julia ♥

Haha, allt började med att jag blev sååå lack över att en 402 Smedby-buss kom och "blond" som man är så tog jag inte den bussen. Sitter och väntar på nästa buss i 20 minuter när Majja ringer. Vi snackar och hon säger att jag ska fråga om bussen går till centralen vilket den gör så jag hoppar på. Snackar med Majja om allt och inget hela bussturen och när jag är vid centralen går jag för att hämta min cykel. Som tur är är den kvar! Thanks god!
Haha, jag cyklar hem till Julia, vi kollar lite tv och så innan vi drar till donken. Att skämma ut sig är inget vi är rädda för! Jag ville köpa glass på drive in men hon i microfonen sa att om jag hade cykel måste jag gå in och handla, buhu :(
men det var ingen fara.. köpte en ny bh för alla som vill veta, slänger upp en bild på den!
Tack julia! ♥
I alla fall så drar vi vidare till banan där noobsen adde, oskar, viktor och alex sitter. Alex var jättesaknad!
Säriga som vi är så blir jag och julia väääldigt danssugna så vi typ springer omkring och smådansar hela tin hehe..
efter ett tag kom jacob som oxå var sjuuukt saknad!
ajja, julia och jag var välla glada ett tag innan det hände some stuffs.
Iaf så åkte jag och julia hem efter ett tag och jag förklarade för henne om Linsdal och jag är INTE kriminell ^^
haha, respekt ska det va mannen .. ;)
69.50 ;-    ohyes! i love it!


/chris

Kommentarer
Postat av: julia

jag med funderar på att köpa en till mig med :D om det är okej asså :)<333

2010-04-07 @ 22:59:21
URL: http://juliaekeroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0