Dagen i snabbform

• Vakna, fixa och cykla till skolan
• Ha So, no, lunch, slöjd och svenska
• Sluta 20 min tidigare
• Åker buss med marcus hem
• Kommer hem till marcus, kollar huset (sjukt fint!) och väntar på ebba
• Ebba kommer, vi göra inte så mycket (härlig svenska), ringa filip och oskar
• Går ut och äter på pizzeria krysset
• chris ♥ krysset
• vå går hem, marcus byter om, ebba och jag spelar på marcus ipod
• vi går till marcus träning
• ebba och jag fryser oss igenom marcus träning
• oskar hälsar! ;oo
• filip hälsar inte ;s
• marcus och jag käftar med filip och oskar ^^
• ingen (?) såg det -.-'
• ebba och jag sitter på bussen är ganska glada, sjunger med i alla låtar och fryser inte! :)
• åker till centralen och väntar på mamita och lassito
• åker till maxi
• åker hem, kollar åskviggen och sätter mig här
• kommer på att det inte vart snabbform och att jag verkligen behöver prata med jojanna!






/chris

Kommentarer
Postat av: ebaa ;*

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!! xd

iloveyou babyyyyy (L)

på bussen :

"den ä så dålig så den bli bra !"

2010-04-02 @ 22:31:34
URL: http://systrarijeanstights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0