Yesterday and today

Yesterday

Mias och min mat



Mia gillar mössor ^^



det märker ni nog :p



Today

She really love them!



hitta felet :p




blev ett litet bildmaraton, men hoppas att ni gillar det :)

jag har inte bloggat på länge eller så men har inte haft orken men nu börjar det komma igång igen!

Skolan funkar väl, kan fortfarande inte vara med på idrotten på grund av min rygg, sover fortfarande på golvet och mamma letar efter en tid till en kiropraktor ...

 

I helgen så blir det inte HBS utan det blir istället att slagga hos Kanella, mysigt!

Bloggar nog därifrån, man vet ju aldrig vad som händer när jag är i närheten ^^

 

bajjsbajjs


Kommentarer
Postat av: betty <3

äcklig foundation på läpparna ;/ <3

2009-09-23 @ 15:02:56
URL: http://eeliisaabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0