the BIG bloggers

Jag vet inte vad jag ska kalla det men ni ska iaf få höra min version av "The BIG bloggers!"

Kissie - blondinen som går och skryter om att hon har största bloggen och skit. PISSIEMJAU!

Dessie - blondinen som tar ifrån Paow och ifrån Kissie och tror hon är ngt, VÄX UPP!

Paow - blondinen som hatar blattar, älskar bögar och det verkar som om att hon tror att hon äger hela Stockholm? Fast hon är ändå en jäwla bra bloggare .... ?

BlondinBella - Läser inte bloggen men hon är väl en ganska ... jag vet i faan ....

Kenza - BRUNETT! och verkar vara en av dom som har mycket vätt innanför skallen. Modell och grymt bra bloggare.

Vi tar de andra någon annan dag men nu drar jag och lägger mig, är sjukt trött.



foto; chris
modell; Fanny
redigerad av; chris





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0