stan:)

Hejjhejj. Jag kom nyss hem från stan. Jag pappa och lillebror stack in dit och åt. (Mamma och storebror är i stockholm) Vi åt buffe på zorbas och jag har kommit på att det verkligen är skitgod mat där! men jag åt väldigt mkt tsatziki och vitlöksbröd så imon kommer min andedräkt inte vara den bästa... Sen gick pappa och lillebror hem men jag stannade kvar för att försöka hitta en klänning/kjol. Men seriöst! Det verkar inte som vi kalmariter gillar att ha långa kjolar och klänningar på oss! För jag kanske hittade 5 st som det var ungefär rätt längd på men alla va i gul/gröna färger och hade massa små blommor på sej! Jag vill inte se ut som en liten gumma så jag tror faktiskt jag köper den där klänningen på nellys. Ibland är det jävligt störande att kvinnorna i arabländerna inte får visa hud!

Vad tycker ni? är det rätt eller fel att folk som bor i ett sådant varmt land ska behöva ha på sig heltäckande kläder?....

puh.

///

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0