Skola, skola, stan, hem och vänta ...

Jepp, två skolor idag. Deni!

två lektioner idag. Svenska och spanska. kan inte klaga.

vi slutade vid kvart i elva och sen drog jag,  klara, sara och caroline till vår kära Lindöskola.
Där träffade vi våra "gammla" lärare. Mysigt.

Efter det så åkte jag och Sara in till stan. Vi kollade på foundaiton (stavning?!) till Sara, hon valde någon Loreal sak nivet. Sedan drog vi till Gina där jag hittade massa kläder!

Lila Linne (finns på inlägget "MÅSTE HA!") 99 ;-
Ljusa jeans 499 ;-
Grå kort tröja 299 ;-
Grå lång tröja 150 ;-

Sara hittade
Blå/grönt linne 99 ;-
Svart kort tröja 299 ;-

Vi hittade sedan Viktor, Alex och Svenne på JC. Haha, "ta min väska".
Aja, vi gick omkring lite och efter ett tag såg vi Pelle och Pontys. Länge sen eller vad säger du Pelle?

Haha, vi drev väl omkring lite innan vi alla drog hem.

Nu kommer Viktor så jag ska gå ner och möta honom

Bitches, you don't need to look up to me ... i'm too short for that

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0