SATC 2!

Har hört en massa om att det ska komma ut en till sex and the city film! Men dock inte förens i maj 2010. Jag har aldrig kollat särskilt mycket på serien men när den första filmen kom ut kollade jag på den jättemycket med klara:) Den var verkligen bra! hoppas att den andra blir lika lyckad! Längtar efter att se den.




Precis som Chris har jag shoppat idag!
Fanny och ebba tyckte attt jag var sjukt seg men jag blev iaf nöjd med det jag köpte!

En grå skitsöt jacka, new yorker, 400 :-
Svarta jeansleggings, gina, 199:-
och ett halsband på new yorker på rean, 15:- (impulsköp)


jeansleggingsen ska jag nog ha imon. SKOLFOTO!

Snart ska jag sätta mej och börja med svenska läxan, första riktiga läxan i högstadiet. Vi ska skriva om oss själva och vad vi tycker om läsning och böcker. Blir nog rätt lätt =)

PUSSAR TILL ER!//

Kommentarer
Postat av: fanny

det var bara det att ebba också ville hitta något :P

2009-09-06 @ 16:20:59
URL: http://fanniys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0