Saknad om något eller?!

Tjoowsen, jag vet! Men jag har haft riktigt trögt blogghumör ...

Idag var nog en av de bästa dagarna på veckan! Första lektionen va språk, vilket jag hatar men jag tror seriöst att vi har en bög som lärare! "Ååh, jag har alltid velat ha en bög som spanskalärare!" Haha, men sen visade det sig att hade hade två barn men hallå?! Kolla Sofies mamma?! Haha! Suck on that bitches!
Hendrike var iaf en riktigt härlig typ,

Haha, aja ... Det var helt okej. Hamnade bredvid Måns Lindbäck. Jag kan väl inte klaga? Han har oturen att va lika dålig som jag på spanska så det funkar. Efter spanskan så hade vi matte. Två antilektioner på raken, kan det bli värre?! Fast typ allt vi skulle lära oss har vi redan lärt oss så det kommer väl flyta på plus att läraren pratade med sig själv. Vafaan är det här egentligen?

Efter matten hade vi lunch i 2 timmar och 40 minuter! Gött om något eller? Haha, sen så hade vi "idrott". Vi pratade och sen så spelade vi lite brännboll typ. Aou, gick väl iaf. Efter det hade vi 1 timmes rast och så började vi engelskalektionen tidigare så vi slutade en timme tidigare. Fett nice asso!

Annars har jag bara suttit här och degat. Kollar Grey´s Anathomy. LoveLoveLove!

Nu vill jag bara göra klart för Viktor hur mycket jag saknar honom! Seriöst vi har klarat oss utan varann förlänge nu! Men imon så ses vi jue :*

Och så eftersom att vis lutar 12 imon så ska jag, Sara och Klara åka och hälsa på våran gammla lärare Jan-Åke. Bitches, here we come ^^

Haha, men nu ska jag dra ut och träffa Alex.


mitt öga med lins

buuh!

Kommentarer
Postat av: buuuuusebbssaaa :d

fått tillbaka linserna chlissssen ? :D:D<3

2009-09-03 @ 18:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0