rygghelvete ...

så nu sitter man här hemma pga den jäwla ryggen ... helvetes skit!
vaknade av mobilen och sen så när jag skulle upp fick jag så jäwla ont att jag la mig igen. senare kom mamma in och sa att jag inte fick gå till skolan ... fuck it!

jag har iaf kollat på "A walk to remember" med en snarkande vovve. Underbar film med Mandy Moore och Shane West! Sitter och gråter lika mycket varje gång om inte mer! Ett filmtips till alla! Nice filmmusik och allt!


Se trailern här!


jag vet inte om jag ska försöka ta mig till berga pizzeria och köpa en kebabrulle? Eller så får det bli något här hemma om jag inte pallar eller har för ont ..


when I really need you bitch, you're too far away



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0