omanproblem

joo, idag visade pappa mej en katalog från oman. Åhh guud vad jag längtar asso! Det blir bara jag och pappa eftersom det va något problem med hannes skola eller ngt?:S ahja synd för han! Men jag och pappa har kollat på lite utflykter där och här är några vi tänkte göra:

Öknen, man åker ut till öknen på dagen och sen övernattar man där! mitt ute i öknen lixom...scary! och sen åker man hem :P

Båttur, Man åker ut med en båt och glor på fiskar och delfiner. Trevligt mkt trevligt:)

Snorkla, ye, vi hade tänkt snor-kla bland alla snorkråkor i omanernas näsor.. Haha nedå:P det stod i katalogen att det fanns skitmkt fiska och sånt där, så dom ska vi också ta en titt på.

Nattmarknad, Mitt i natten är det en stormarknad nere på stan. Den ska vi gå på:)

Så nu kanske ni fattar varför jag längtar så att jag nästan skiter på mej?
MEN! det finns ett problem. När man e ute på stan där i oman måste man dölja benen och armarna! och vi tjejer får inte ha byxor!:/ så jag har kollat runt lite och vad tycker ni om denna klänning/kjol från bubbleroom?

det funkar inte att ladda upp bilderna klicka här! 

puss!//

Kommentarer
Postat av: klarren

den va as fin maria! :D men hur tänkte du göra med armarna?! vinterjacka kanske ? hahah (L)

2009-09-05 @ 11:28:07
URL: http://princessklara.blogg.se/
Postat av: josefine

hej hur ere ???? haha puss =)

2009-09-05 @ 13:20:06
URL: http://lollojossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0