Nattblogg!

Yäää som Davve brukar säga, nu nattbloggar Chlissen!

Nu sitter jag här i mörkret, ska snart fixa så jag kan kolla Gossip Girl.
Har inte uppdaterat på väldigt länge. Dåligt gjort av mig...

Mysiga kläder gillar alla nu när det regnar och sånt, ett förslag ifrån mig är att köpa massa mysiga stickade kläder. Om jag fick välja själv skulle jag gå omkring i det hela tiden!

Idag åt jag tacopaj á la mamí. Mumma ^^

Idag fick jag den stora nyheten att om jag rensar mitt rum ska vi börja måla om det :D
Det ska jag hålla på med hela dagen imon, nästan för Viktor kommer ju!
Vi har klarat oss utan varann fööör länge nu!

Haha, på tisdag är det skolfoto och alla blir ju sååå nervösa. Jag vet inte om jag kan ha på mig det jag tänkt mig men det hoppas jag verkligen! Sara! I need your help!

Aja, nu ska jag kolla om det går att glo på Gossip,




What would the world be without bitches?




Kommentarer
Postat av: kyssin

du är så jävla söt chris. OCh du vet inte hur mycket jag saknar dej!

2009-09-06 @ 13:46:19
URL: http://feliciace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0