knäppt eller smart?

Jag kollde runt lite på olika sidor och fick syn på den här. Det är alltså en  dörrklocka för katter! jag förstår inte ricktigt hur katten ska få den att ringa eller hur den ens ska fatta att man ska ringa på den...
På sidan står det såhär:
* katten kan själv meddela när den vill bli insläppt! (men hur fattar den hur den meddelar undrar jag fortfarande?)
* Bra alternativ till kattlucka som ger ökad inbrottsrisk! (sant iof)
* Inga andra djur kommer in och katten slipper frysa (men kan nt dom andra komma in oxå?)





Upd; läste lite mer och det är något med att en cencor känner av katten och då ringer det där inne. Kanske ganska smart iaf... Nåja jag tycker det funkar bra så som vi gör med missan. Hon jamar och så släpper vi in henne. lätt och billigt ;P

Vad tycker ni om denna ringklocka? smart eller knäpp?

förlåt för att detta inlägg belv så stökigt... kramkram//


Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

hehehe vilken rolig idé!

2009-09-16 @ 23:52:07
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0