igårkväll..

..va jag hemma hos Carro med mkt trevliga flickor;) Vi kollade på en skit äcklig film som hette College. Se den aldrig säger jag bara! Jag höll på att spy flera gånger och hade ont i magen sen efter :P
 
Den handlar om tre killar som går på high school men så berättar en kille för dom om hans helg på college och de bestämmer sig för att åka dit. På colleget festar dom hela tiden och de blir tvungna att göra massa äckliga saker.

de tre super heta killarna ;P

Nu sitter jag och dricker te i min mysiga morgonrock:) Har inge planer för dagen så får se vad det blir.
puss på er gullungar!//


P.S
en bild på Lina (och lite mej då) från början av sommaren. Senaste gången jag träffade henne, saknar dej gullet! Visst är hon söt?:*


Kommentarer
Postat av: Sara

håller med om filmen

2009-09-06 @ 15:10:41
URL: http://itsnotwhatitseems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0