Lycklig och arg

Yeey! jag gick ner till kiosken och köpte SOLO och läkerol, nu är jag lycklig! mohaha.
Det som alla snackar om idag är ju såklart Kanye wests uppförande igår på VMA, jag kollade inte men eftersom jag har vatt hemma hela dagen och kollat massa tv och läst massa bloggar vet jag nu ganska mkt :P Taylor Swift är uppe på scenen och har precis fått priset ; best female music video (tror jag det va) när kanye kommer upp på scenen,tar micken från taylor och säger att beyoncé har den bästa videon! asså jag kan inte fatta att man kan göra så?! hon står där och är jätteglad och så kommen han och säger att beyoncé har en mycket bättre video! Fy asso! särskilt eftersom jag hört att han gjorde likadant för två år sen. Här kommer en video:
 

usch!
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-14 @ 20:29:52
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

Kul att du är med och tävlar och lycka till nu! ^^ kram

2009-09-14 @ 20:35:48
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0