Hur kan man utbilda sig till mattelärare?!

Dagens rubrik är lika med dagens fråga asso! hur faan kan man vilja utbilda sig till det?
gillar man att se barn lida eller?! cpstört -.-

aja, jag är inte på bra humör för tillfället, fryser som faan och är förkyld ... fuck it!

imon så ska jag iaf träffa julia & vitkor och förmodligen några fler? Har ingen aning ...
Nu väntar jag på att Fanny ska ringa men då får jag nog vänta tills imon eller något ..

Under dessa dagar jag inte bloggat har jag träffat minna, julia, maria, ebba mfl.

skolan går åt helvete, jag vet inte om gt har märkt något men jag somnar på lektionerna av vissa anledningar ...

åt helvete me detta!
inte nog me det ska jäwla per till mattelärare vara jäwla irriterande!

Men en sak som är bra är att jag fått FRIDA idag så jag ska läsa den snart, Kenza är ju med :D

Aja, slänger upp denna bild för att göra inlägget lite mer roligare kanske?




// c'

Kommentarer
Postat av: Duge :)<3

Vrf somnar du ? :P sitter du breve gt ? :O

2009-09-30 @ 21:27:23
Postat av: :P

Har likadan mobil^^

2009-12-19 @ 17:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0