ge mig,ge mig,ge mig!

Kom precis på vad jag behöver! tjejtidningar! så som solo,frida,veckorevyn och cosmopolitan i massor. Tror ni jag kan gå ner till kiosken och köpa en eller två? Jag är ju bara förkyld. Det kanske skulle va bra om jag gick ut en liten stund... Jag får ringa mamma sen, hon får avgöra! Nu ska jag nog försöka fixa någon mat. Det blir antagligen nudlar, det är så gott! särskilt thailändska, men det har vi inte här hemma så det får jag nöja mej med att äta hos araya^^ tss


Kan ju nämna att jag skulle tagit bort ett födelsemärke på armen idag för att det kliat och massa, men det blir inte av eftersom att man ska vara noga med att inte smitta andra nu i influensan saken.

Kramkram!



Kommentarer
Postat av: araya

hahah, fu gillar att äta hos mig va ?? va?? ;D hahahah<3

2009-09-14 @ 15:14:23
URL: http://enaraya.blogg.se/
Postat av: carrro :D

nu e jag nyfiken men hur gjorde du den där saken som typ rullar, din miia sak? ;D<3

2009-09-14 @ 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0